Egy új székhely változtatása esetén mi a teendő?

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknak

székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozóknakMagánszemélyként is, amikor új helyre költözünk, sok elintézendő feladat van. Milyen feladatok vannak, amennyiben a cégünk költözik? Foglaljuk össze ezeket röviden, milyen adminisztratív feladataink vannak? Mikre kell figyelni, amikor a tulajdonosok a székhelyváltoztatás mellett döntenek? Nem véletlenül használjuk a „tulajdonosi döntés” kifejezést. Egy székhelyváltoztatás a cégadatokban történő változást eredményezi. Ez viszont a társaság tulajdonosainak döntését igényli. Ez a tulajdonosi döntés bekerül a társaság alapító okiratába, vagy társasági szerződésébe, és így a cégkivonatában is megjelenik. Székhelyváltoztatás esetén minden esetben jogi képviselő igénybevételére lesz szükség. Ő fogja ellenjegyezni a tulajdonosi határozatot. A jogi képviselő jogosult a változásbejegyzési kérelem benyújtására az illetékes cégbíróság felé. A topcegalapitas.info oldalon igénybe vett székhelyszolgáltatás esetén a teendőket ügyvéd intézi, így ezeket nem Önnek kell intéznie! Hívja most a weboldalon megadott telefonszámot!

Leave a Reply